Udlejningsbetingelser

Aflysninger

Nedenstående betingelser er knyttet til lejemålet og er bindende for begge parter. Terrassen Lindehøj ApS tager dog forbehold for force majeure,
herunder strømsvigt, brand, tekniske samt bygningsmæssige fejl der umuliggør arrangementet
– Ved aflysning foretaget mindre end 45 dage før planlagt afholdelse af arrangementet, hæfter lejer for hele udlejningsprisen.
– Ved aflysning mere end 45 dage før arrangementet betales 25% af lejeprisen.

Betaling og depositum

– Faktura skal betales senest 8 dage efter indgåelse af aftale ellers kan lokalerne lejes ud til anden side.
– Depositum på 5.000,00 kr. indsættes i Nordea på konto 2877-4397164972. Kvittering for betalt leje skal medbringes til formødet
på Terrassen Lindehøj ApS.
– Depositum, fratrukket eventuelle udgifter i forbindelse med lejemålet, tilbagebetales ved tilbagelevering af nøgler efter arrangementets
afholdelse.
– Følgende vil betyde fratræk i depositum: Ødelagte ting eller skader på anlægget, mangelfuld oprydning, rengøring eller opvask i forhold til
betingelserne i afsnittet ”Oprydning og rengøring”, overskridelse af sluttidspunkt, tiltvunget adgang til hallen, placering af musikanlæg
andre steder end som anvist samt manglende tilbagemelding til vagt i tilfælde af fejlalarm (lejer skal i denne forbindelse selv betale for vagt
kr. 1.050,00 og brandvæsen kr. 8.500,00, hvis der sendes en vægter eller brandfolk ud til Terrassen Lindehøj ApS)
Formøde, nøgler og koder
– Lejer skal senest 30 dage før arrangementet kontakte Terrassen Lindehøj ApS for at aftale tidspunkt for et formøde.

Formøde, nøgler og koder

– Lejer skal senest 30 dage før arrangementet kontakte Terrassen Lindehøj ApS for at aftale tidspunkt for et formøde. – På formødet aftales alle praktiske ting, udlevering af nøgler aftales og lejer bliver sat ind i Terrassen Lindehøjs alarmsystem. Kvittering for betalt depositum vises. – På formødet aftales tidspunkt for tilbagelevering af nøgler og tilbagebetaling af depositum.

Oprydning og rengøring i forbindelse med arrangementet

Oprydning og rengøring i forbindelse med arrangementet
– Lokalerne skal forlades og alarmen sættes til senest kl. 04.00. Overskrides tidsfristen fratrækkes 1.000 kr. i depositum pr. påbegyndt time
– Stole og borde skal rengøres og stilles som ved overtagelse.
– Gulvet skal fejes og alt affald skal smides i containerne ved parkeringspladsen.
– Tomme flasker/dåser/emballage/anlæg mm. må ikke efterlades på Terrassen Lindehøj ApS.
– Køkkenet skal være rengjort, dog undtagen gulvvask
– Opvaskemaskinen skal tømmes for beskidt vand og slukkes (se venligst instruksen oven over opvaskemaskinen). Inden den tages i brug, SKAL service               skylles af ellers bliver det ikke rent.
– Alt service skal være vasket grundigt op og sat tilbage i samme orden som det blev modtaget.
– Køkkenet skal være tømt for mad, medbragt service m.m.
– Terrassen Lindehøj skal være tømt for flasker og cigaretskodder.
– Terrassen Lindehøj ApS sørger for gulvvask samt rengøring af toiletter.
– I tilfælde af meget beskidte toiletter, f.eks. opkast m.m., skal lejer selv sørge for rengøring af dette.

Parkering

– Der er fri parkering på de optegnede parkeringspladser både syd og nord for hallen. På grund af Terrassens bæreevne må der kun
  foretages af- og pålæsning med bil under 3.500 kg. Der må under ingen omstændigheder parkeres på Terrassen indenfor porten.

Generelt ansvar

– Lejer har ansvar for lokalerne i det lejede tidsrum og for at låse Terrassen Lindehøj forsvarligt af samt sætte anlæggets alarm til i
  forbindelse med arrangementet. Lejer er ansvarlig for at lukke- og alarmprocedurer følges.
– Lejer har ansvar for arrangementets afholdelse, herunder at vinduer og døre er lukkede, hvis der spilles højt musik samt at der ikke
  kommer uindbudte gæster ind på anlægget og at der ikke henkastes flasker eller andet udenfor og omkring Terrassen Lindehøj.
– Lejer har ansvar for, at der ikke sker skader på lokalerne, herunder at der ikke i længere tidsrum ligger store mængder af væske på
  gulvene under arrangementets afholdelse.

Misligholdelse af ovenstående betingelser vil medføre fratræk i eller tilbageholdelse af hele depositum.

Ovenstående lejeaftale og betingelser træder automatisk i kraft og er bindende for begge parter ved betaling af vedlagte faktura.